Estudi sobre sostenibilitat i qualitat universitària

Posted on jun 2, 2018

Sustainable Development Goals_E_Final sizesJa podeu consultar l’estudi La qualitat de l’ensenyament superior d’Andorra i els Objectius de Desenvolupament Sostenible: una proposta d’estàndards i directrius d’avaluació de la qualitat, elaborat pel Grup de Recerca Còmplex i coordinat per l’Agència de Qualitat de l’Ensenyament Superior d’Andorra.

Veure document

Aquest informe presenta una proposta per introduir els ODS a les institucions d’educació superior d’Andorra en concret, i de l’Espai Europeu d’Educació Superior en general, a través de l’avaluació de la qualitat dels seus ensenyaments. Es tracta d’un plantejament que permet afrontar el repte de la sostenibilitat de forma estratègica i promoure canvis sistèmics a les universitats.

Les conclusions d’aquest estudi es van discutir amb experts i grups d’interès relacionats amb l’ensenyament superior i amb la sostenibilitat a Andorra el 15 de desembre de 2017.