Participació dels Doctors Joan Estrada i Tomàs Peire en els Campaments de Ciència 2018 en el marc del Programa Explora de CONICYT (Chile, del 25 al 29 d’abril de 2018)

Posted on abr. 5, 2018

Els Doctors Joan Estrada i Tomàs Peire van participar com a representació del grup Complex en els CAMPAMENTOS DE CIENCIAS EXPLORA VA! Un espai de trobada presencial, d’intercanvi i aprenentatge obert a educadores de pàrvuls, docents d’Educació Bàsica i Mitjana de qualsevol disciplina, directius i personal de suport de les escoles.

Aquests campaments tenen com a objectiu general enfortir les competències d’educadors/es de pàrvul i docents de qualsevol
disciplina com a agents de canvi en les seves institucions escolars, a través del lliurament i desenvolupament d’eines que permetin afegir valor a la comunitat educativa a partir de les diferents dimensions de la ciència i la tecnologia.

Clica aquí para accedir a la notícia de l’Universidad Catòlica del Maule